Even voorstellen, Hoi ik ben Cynthia(20jr.) ik woon samen met mijn vriend Gerrit-Jan(23jr.). Wij hebben 3 dieren Britney een Perzische poes(8jr.), Shania een Heilige Birmaan(5 maanden) en Luna een dwergkonijntje. Deze site gaat over het leven van ons en onze dieren. Ik schrijf iedere dag een berichtje, met recente foto's erbij natuurlijk. Vind jij het leuk om te weten hoe het met ons gaat? Hier kun je het iedere dag lezen, zo vaak als je wilt.

Groetjes Cynthia P.S schrijf je ook wat in me gastenboek? Links in het menu..

Eigenlijk is het ook wel leuk om even wat foto's en verhaaltjes over ons leven er op te zetten, qua familie en vrienden! en over wat wij doen en met wie we wat doen...


zaterdag 7 juni 2008

Di. 3 juni Shania halen


Ik heb met ans afgesproken dat ze me savonds zou bellen, dus de dag duurde lang.. Maar eindelijk om 18.00 was het dan zo ver, Ans belde! we hadden een leuk gesprek en ze zei dat ik de kleine kon komen ophalen. Ze vroeg wanneer ik tijd had, Ik natuurlijk zo ongeduldig nou vanavond zou ik wel kunnen. en we spraken af om 21.00 in Voorst (tegen de duitse grens maar natuurlijk geen probleem). En zo waren we om 21.00 in Voorst. Helemaal zenuwachtig natuurlijk. Maar toen ze open deed en we de kleine zagen waren we(gerrit-jan mijn vriend en ik) helemaal verkocht!!
En we noemde haar Shania, Ze is een Heilige Birmaan sealpoint poes.

En nu snel op weg naar huis...

Eindelijk thuis, natuurlijk even het katje aan de buren showen, en dan snel naar bed!

1 opmerking:

Anoniem zei

ja is toch erg leuk dat die twee al aan elkaar gewend zijn en de kleinste al helemaal thuis gaaf hoor moon en rob